zaterdag 13 november 2010

Challenge #70

Volgens mij is het recept van Ellen van afgelopen week goed in de smaak gevallen bij jullie! We hebben veel mooie creaties voorbij zien komen. Het was weer moeilijk, maar uiteindelijk is daar de volgende top 3 uit gekomen:

LIANNE:


ANNEMARIE:


PETRA:


En de winnaar is deze keer.................................................................... ANNEMARIE!!!! Van harte gefeliciteerd met je prijs van Cute Stamps & Cards. Stuur even een mailtje naar: dutchcardlovers@hotmail.com en dan komt de prijs zo snel mogelijk naar je toe!

Dan nu over naar de challenge van deze week...

Dit keer worden we gesponsord door Scrapfever:



En zij stellen deze prachtige prijs beschikbaar:


Voor deze week hebben we weer een schets waarmee jullie aan de slag mogen:


Een eenvoudige schets, waarbij nog ruimte genoeg is voor jullie eigen creativiteit.
Dus leef je uit!!!

Het DT heeft alvast voor de nodige inspiratie gezorgd:

YVON:


ROSALIEN:


MIRIAM:


ELLEN:


MARIANNE:


ANJA:


ANGELE:


Jullie hebben tot vrijdag 19 november 18.00 uur de tijd om je inzending te plaatsen via Mr. Linky.



Heel veel plezier met deze challenge!

Groetjes,
Mariann en de rest van het DT

27 opmerkingen:

natacha zei

leuke sketch ik ga er ook ne kerstkaartje mee maken denk ik
grtz natacha

Marlieke zei

Gefeliciteerd aan alle top-3 dames! Leuke sketch weer zeg! Al moet ik wel zeggen: toen ik eerst de sketch zag, dacht ik...oei wat zal ik daar eens mee doen. Maar deze keer hebben de voorbeelden van het DT de sketch zeer goed ondersteund en mij heel veel inspiratie bezorgd! Nu nog wat hobbytijd vinden tussen werk- en studeertijd en dan komt het zeker goed!

Henriette zei

hoi allemaal
ik heb de kaart geplaatst maar is niet zichtbaar, ik vond het een leuk opdracht!!
liefs Jetty xxx

Jolanda Cuper zei

Annemarie Hartelijk Gefeliciteerd!Goed hoor de 1ste plaats!
Ook de andere dames gefeliciteerd met jullie nominatie!
Marianne je hebt een leuke sketch bedacht! Ga eens even kijken of ik tijd heb!
Groetjes Jolanda.

Marianne zei

Dames gefeliciteerd allemaal! En wat de volgende sketch betreft.... heb even moeten denken, maar ik heb hem al af. Ik vond deze strakke sketch wel iets voor een mannenkaart!
Groetjes,
Marianne

Angèle zei

Van harte top3-dames! En Annemarie veel plezier met je mooie prijs!

Groetjes, Angèle

Stampidoe@gmail.com zei

Annemerie GEFELICITEERD met je prijs en Petra en lianne met hun nominatie bedankt voor het meedoen iedereen

groetjes yvon

Petra zei

Ben echt heel blij dat ik in de top 3 sta!
Dankjewel voor de felicitaties!
en iedereen succes met deze leuke sketch,

Groetjes Petra

anja curvers zei

Annemarie van harte gefeliciteerd en petra en Lianne met jullie nominatie en natuurlijk iedereen bedankt voor het meedoen.

Caroline zei

Wat een leuke layotu. Dames ook gefeliciteerd met jullie prachtige inzending.
Groetjes Caroline

Ellen zei

Top 3 dames, van harte! Annemarie, veel plezier met je prijs.
Ik ben erg benieuwd naar de uitwerkingen van deze week.....

Groetjes Ellen

Joke zei

Ik vond dit een heerlijke schets om mee te werken, ideaal voor een "clean and simple" kaartje, en inderdaad ook wel voor een mannenkaart, zoals Marianne zei.
Moet ook nog een kaartje voor m'n vader maken, misschien gebruik ik er deze schets ook wel voor.

miriam zei

Top 3 dames allemaal gefeliciteerd en annemarie heel veel plezier met je prijs

groetjes miriam

Margot zei

Ik ben een beetje van de sketch afgeweken, maar vond 'm erg bruikbaar, er zijn veel variaties mogelijk! :)

Margot zei

prijswinnaars trouwens gefeliciteerd!!!

Willy's creations zei

Gefeliciteerd meiden!

Doe ook voor de eerste keer aan mee...lol.

Groetjes,Willy

Cindy zei

Mijn kaartje staat er ook weer bij!

Anglia zei

Heel leuke sketch, heb er een liefdeskaartje van gemaakt.

Colinda zei

Van harte gefeliciteerd!! Mijn kaartje voor deze week staat erbij.

Heidie zei

dames, gefeliciteerd met jullie top 3 nominatie. Heb ook deze week weer tijd gevonden om mee te doen. Mijn kaart staat op mijn blog.

groetjes Heidie

Boukje zei

Ik heb meegedaan met de nieuwe sketch, een mooie waar je toch wel wat in kwijt kunt!
Groetjes Boukje.

Roelie zei

Een gelukkig niet zo heel erg moeilijke sktech, ook ik heb mijn inzending aangemeld bij Mister Linky.
Groetjes Roelie

Anita zei

Mijn bijdrage staat er ook bij.

Gr. Anita

Jolanda zei

Gefeliciteer dames! Het zijn erg mooie kaartjes! Wat een leuke sketch was het om mee te werken.

Groetjes Jolanda

Joke zei

Even een complimentje voor het DT.
Ik vind het erg leuk dat zo velen van jullie alle blogs langs gaan en een "commentaartje" schrijven. Top!

Groetjes,
Joke.

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Een leuke scetch deze week!! En mooie voorbeelden hebben jullie gemaakt! Ik ben ook met de scetch aan de gang gegaan en hij is echt heel leuk om te gebruiken!
Groetjes, Yvonne

Rosalien Zwackhalen zei

Wat geweldig dat er zoveel inzendingen zijn. Ik weet wel dat het nu haast onmogelijk is om een Top 3 te kiezen. Ik heb zulke schitterende kaarten gezien die ik allemaal wel in de Top 3 wil hebben. Dus dat gaat heel lastig worden vanavond voor ons.:))

Groetjes Rosalien