zaterdag 27 november 2010

Challenge #72

Goedemorgen allemaal

Allereerst Rosalien bedankt voor het sponseren van de prijs vorige week.

Ook afgelopen week is de sketch weer heel goed ontvangen door jullie we hadden 33 hele mooie inzendingen.
Uiteindelijk zijn we toch tot een top 3 kunnen komen.

Hier is de top 3

Aletta



Petra



Anita



En de winnaar is geworden PETRA.

Petra hartelijk gefeliciteerd en heel veel plezier met je prijs. Mail je gegevens even naar dutchcardlovers@hotmail.com dan zorgen wij dat de prijs zo snel mogelijk naar je toe komt.


De sponser van deze week is de Scrapheap




Zij stellen onderstaande prachtige prijs ter beschikking.




En dan hier voor jullie de nieuwe sketch. Deze week bedacht door Miriam voor jullie.



De mooie uitwerkingen die het Dt ervan gemaakt heeft.

Angele



Anja



Ellen



Marianne



Rosalien



Yvon



Miriam


Jullie hebben de tijd tot vrijdag 3 december 18.00 om hieronder via Mr linky jullie inzending in te sturen.

Wij zijn weer heel benieuwd wat jullie allemaal maken,heel veel plezier met de sketch

Groetjes DCL team



21 opmerkingen:

miriam zei

Petra gefeliciteerd met je gewonnen prijs veel plezier ermee.
Aletta en anita gefeliciteerd met je top 3 nominatie.

Ik ben heel benieuwd wat jullie deze week maken van de sketch zou zeggen verras me maar.

gr miriam

Margot zei

gefeliciteerd winnaars! die van Petra is ook mijn favoriet!!!

Angèle zei

Van harte top3-ers! Prachtige kaarten! Petra veel plezier met je prijs!

Groetjes, Angèle

Jolanda Cuper zei

Hartelijk Gefeliciteerd dames! Petra geniet van je prijs! Het is zo leuk om te winnen of in de top drie te staan!
Groetjes Jolanda.

Anita zei

Gefeliciteerd Petra.
Leuk om weer de top 3 te halen. Ga weer proberen mee te doen.
Fijn weekend

Gr. Anita

Roelie zei

Petra gefeliciteerd met je gewonnen prijs!
Groetjes Roelie

Petra Coolen zei

Heey, ik heb gewonnen!
Bedankt allemaal voor de positieve reacties.

Aletta zei

Wat een mooie kaarten. Leuk dat ik in de top 3 staat. Petra gefeliciteerd met je 1e prijs, toppie. Fijne dag. Groet, Aletta

Marianne zei

Gefeliciteerd dames met jullie prijs!!! Ik zag dat ik deze keer de eerste ben met het inzenden van mijn kaartje. Ik wil iedereen veel succes wensen!

Colien zei

Erg mooie inzendingen waren er bij de vorige challenge. Proficiat met je prijs, Petra.
Ik doe deze keer weer mee, heb zojuist mijn kaartje ingezonden.
grtz.Colien

liszha zei

Gefeliciteerd Petra, het is een prachtige kaart. De andere twee waren trouwens ook plaatjes! Ook Alette en Anita gefeliciteerd met de welverdiende nominatie!

marjan zei

Mooie uitwerkingen weer,van de sketch !
Ik moet nog een heleboel kerstkaartjes,dus heb ik jullie sketch ook maar weer eens gemaakt :)
Petra ,gefeliciteerd !!

José zei

Gefeliciteerd Petra!

Leuke schets deze week! Heb mijn bijdrage erbij gezet.

Roelie zei

Heb me ook deze week maar weer aangemeld met een creatie... Groetjes Roelie

Cindy zei

Ook mijn kaartje staat er weer op!

Liesbeth zei

Gefeliciteerd dames/winnaars.
We doen gewoon weer opnieuw een poging er iets moois van te maken, de aanhouder wint.
gr. Liesbeth

Willy's creations zei

Was weer leuk om mee te doen...gaat het zeker vaker doen..heb nu meer tijd...lol.

Groetjes,Willy

Anita zei

Mij kaartje staat er ook weer bij.

Gr. Anita

Samira zei

Wat een leuk blog hebben jullie !!

Ik heb ook eens meegedaan, ben veel in de kerstkaarten bezig maar heb jullie skecht gebruikt voor een niet-kerstkaart die ik nodig had.

Ga jullie blog zeker volgen, erg leuk voor de inspiratie !
Groetjes Samira

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Gefeliciteerd nog aan de dames van de top 3!!
Ook deze week was weer een uitdaging!!
Groetjes, Yvonne

arjette zei

Hoi hoi,
mijn kaartje staat er ook weer bij, hele leuke sketch om te gebruiken!!

gr. arjette.