zaterdag 12 maart 2011

Challenge# 84

We hadden niet verwacht dat het zo'n groot succes zo worden afgelopen week . Maar liefst 15 kinderen hebben meegedaan ,allemaal aankomende talentjes hoor.

Mindy vondt het geweldig om te lezen dat jullie haar sketch leuk vonden ,maar ook dat er zo veel inzendingen waren ,ze heeft er enorm van genoten.Ze kon dan ook heel moeilijk een top 3 kiezen .

Maar ook wij als dt vonden het leuk om eens zo'n gecombineerde challenge te organiseren.Wie weet gaan we het in de toekomst nog wel een keer doen.

Het was jammer dat mr linky het af liet weten en hopelijk gaat het deze week wel goed ,anders moeten we op zoek naar een andere manier.

We willen de sponser Scrapplezier
bedanken voor hun sponsering.

De top 3

COLIEN


ELSKE


HEIDIE


En de winaar is ..................

ELSKE

Als je even via het email adres je gegevens stuurt dan zorgen wij dat je gewonnen prijs zo snel mogelijk naar je toe komt . mailto:dutchcardlovers@hotmail.com

Mindy vondt het heel erg moeilijk om een top 3 te kiezen , ze had het liefste iedereen een prijsje gegund.Maar ze moest een keus maken

En dit is haar TOP 3 geworden

MELISSA 7 jaar oud


INDY 5 jaar oud


LARA 9 jaar oud


En de winnaar is ........................


De grote verrassing voor de kinder wedstrijd is dat we geen winnaar hebben gekozen maar dat alle 3 de genomineerdern een prijs gaan krijgen . Welke je gaat krijgen is nog even een verrassing.
Hieronder kunnen jullie zien welke er beschikbaar worden gesteld door iemand van het DT

Als jullie mama's even via het email adres even jullie gegevens door sturen dan zorgen de DT leden dat jullie prijsje zo snel mogelijk bij jullie thuis is . mailto:dutchcardlovers@hotmail.com


Prijs die angéle beschikbaar stelt


Prijs die rosalien beschikbaar stelt


Prijs die anja beschikbaar stelt


En dan de nieuwe sketch en sponser voor komende week

De sponser van deze week is : Dolls And Decorations
Helaas hebben we geen voorstelrondje deze week.



De prijs die Dolls And Decorations beschikbaar stelt :

Moulin Rouge paperpad met bijpassende bloemetjes en lint


Yvon heeft onderstaande sketch voor jullie ontworpen deze week.



De uitwerkingen van het DT even 1 week wat minder voorbeelden als dat jullie van ons gewend zijn.

ANGÉLE


ANJA


ELLEN


MIRIAM


SANDRA


groetjes miriam en de rest van het dt

En nu maar hopen dat hij het blijft doen . Jullie kunnen tot vrijdag 18 mrt 18.00 jullie inzending hieronder via mr linky plaatsen

17 opmerkingen:

elske zei

OOOhw wat gaaf dankjulliewel *stuiter*
en wat een gave kaartjes hebben de kinderen gemaakt WAUW jullie ook gefeliciteerd!!!!
Leuke sketch en uitwerkingen hebben jullie weer !!!
groetjes Elske

José zei

Gefelciteerd Elske. Hartstikke leuke kaart!
En dametjes jullie ook van harte hoor. Ik vind het super dat jullie op die leeftijd al zulke volwassen kaarten maken!
De nieuwe sketch ziet er super uit. Gave uitwerkingen. Ik ga eens kijken of ik er weer iets van kan brouwen!
Groetjes, Jose

Aletta zei

Melissa is superblij dat ze in de top 3 staat van DCL kids. Ze vond het erg leuk om mee te doen. Groetjes, Aletta

Elske, van harte en de andere kids ook gefeliciteerd met jullie top 3.

Kaatje Kip zei

Alle top 3-ers en winnaars van harte gefeliciteerd! En dat Lara in de top 3 van de kinderen staat is natuurlijk helemaal geweldig. De volgende keer als er weer een kinderchallenge is, doet ze zeker wel weer mee, want ze vind het heel leuk om kaartjes te maken.

Fijn weekend allemaal!
Groetjes Conny

Colien zei

Hey, ik sta in de top 3, wat leuk!
Elske, van harte met je prijs, evenals de kids!
Ik ga zeker weer meedoen met deze sketch, even geen vierkant kaartje :)
grtz.Colien

KarinsArtScrap zei

nou dames en kleine dames proficiat met jullie nominaties en je prijzen.

zo nu gaan we eens kijken wat we van die mooie sketch weer kunnen maken.

groetjes karin

scrapsylz zei

Gefeliciteerd allemaal! Super, die kinderkaartjes, goed gedaan!!
Volgens mij doet Mr. Linky het niet, dus hierbij mijn linkje:
http://dutchcardlovers.blogspot.com/2011/03/challenge-84.html

Angèle zei

Wat een leuke challenge was dit. Van harte top3-ers! Volwassenen en kids!

Groetjes, Angèle

miriam zei

Alle genomineerden gefeliciteerd zowel de volwassen als de kids en veel plezier met jullie gewonnen prijs.

groetjes miriam en mindy

SuperMo zei

Iedereen gefeliciteerd! Indy is heel blij met haar prijs en is vanmiddag aan n andere challenge begonnen, dat beloofd wat voor de toekomst! Grappig detail, ik heb in ruim n jaar tijd nog nooit 'n prijs gewonnen, Indy doet voor de 1e x mee en heeft gelijk prijs hi hi hi! Nogmaals bedankt namens Indy

margaret zei

Elske gefeliciteerd. Terechte winnaar hoor. De andere dames en kids proficiat.
Ik vind het deze week een leuke sketch. Een keer geen magnolia gebruikt. Voor mij een hele uitdaging hahaha.
Ben weer benieuwd naar de uitslag volgende week en de overige deelnamekaarten.

Groetjes Margaret
(en blij met de gewone mr Linky weer)

Jacqueline (Sjakkie) zei

Prachtige kaartjes en weer een hele mooie sketch!
Groetjes van Jacqueline

Marijke zei

Gefeliciteerd dames en kids. wat een leuke sketch!! Ik ga eens kijken of ik daar weer iets van kan maken.
Groetjes, Marijke en Chantal

Anita zei

Allereerst wil ik Elske feliciteren.Er zaten prachtige exemplaren bij hoor!

Die van mij is ook geplaatst.
Ik dacht dat het een "eenvoudige" sketch was,maar ik vond hem nog best "lastig" :-)
Groetjes Anita

Colinda zei

Alle prijswinnaars gefeliciteerd!! Wat een mooie kaarten zijn er gemaakt.

Groetjes Colinda

Marian zei

Gefeliciteerd allen prijswinnaars Super hoor
Groetjes

Rieni zei

Gefeliciteerd Elske, je hebt dan ook een prachtig kaartje gemaakt.

en ik ben weer eens op het nippertje maar mijn bijdrage staat weer op mijn blog :)